منظور از کلیپ جنجالی باشگاه استقلال چیست؟! | ۳ بمب استقلال کدام بازیکنان هستند؟!

با مبلغ قابل توجهی که به حساب باشگاه استقلال واریز شد، این تیم در وضعیت مناسبی دارد و خرید سه بمب نقل و انتقالاتی اصلا دور از ذهن نیست.
منظور از کلیپ جنجالی باشگاه استقلال چیست؟! | ۳ بمب استقلال کدام بازیکنان هستند؟!
کد خبر : ۶۹۹۲۸

با انتشار تیزر مربوط به انفجار بمب نقل و انتقالاتی توسط استقلال، گمانه‌زنی‌های متعددی درباره بازیکن یا بازیکن‌های خریداری شده انجام شده است؛ از رامین رضاییان گرفته تا بازگشت بازیکنانی همچون محمد محبی و الله‌یار صیادمنش که واقعا دور از انتظار است و یا حتی خرید میلاد محمدی! اما درون تیزر نکته‌ای بود که کمتر کسی به آن پرداخت. 

نکته درون ویدیو عدد ۳ بود! عدد سه در جای جای این ویدیو دیده می‌شد، وجود سه جام، سه تابلو که روی آنها کلمات توقف، اخطار و خطر دیده می‌شد و وجود سه جعبه روی زمین این احتمال را می‌دهد که استقلال تهران سه خرید خوب و اسم و رسم دار برای این فصل خود انجام داده است.

کلمه توقف مربوط به مدافع می‌شود که از بین اسامی و گزینه‌های لینک شده به باشگاه استقلال، تنها بازیکنی که می‌تواند بمب نقل و انتقالاتی باشد، سامان فلاح است که در عین جوانی عملکرد خوبی در تیم گل‌گهر سیرجان داشته است و به اردو‌های تیم ملی نیز دعوت می‌شود.

تابلو دیگر روی آن کلمه اخطار دیده می‌شود که گویا مختص یک بازیکنی است که خریدش جنجالی باشد. این مسئله تمام ذهن‌ها را سمت یک بازیکن می‌برد؛ رامین رضاییان! رامین تمام ویژگی‌های یک بمب نقل و انتقالاتی را داد، از حضور در دو جام جهانی و زدن گل پیروزی‌بخش در این تورنمنت بگیرید تا عملکرد عالی و ثبات عملکرد و آمادگی این بازیکن و از همه مهم‌تر، داشتن سابقه بازی در رقیب سنتی یعنی پرسپولیس! همه این موارد از او یک بمب نقل و انتقالاتی می‌سازد. جدای این مطلب صالح حردانی از هر حالتی به سپاهان نزدیک‌تر است، چون صالح حردانی در دو بازی آخر تیم ملی، بصورت فیکس بازی کرده است و دوست ندارد ذخیره رامین رضاییان شود.

خرید سوم استقلال یک مهاجم است، چون روی آخرین تابلو باقی مانده کلمه خطر نوشته است. اسامی متعدد و شایعات زیادی حول این موضوع وجود دارد، اسامی نظیر فرشاد احمدزاده، علی‌علیپور یا شاید بازگشت یکی از بازیکنان سابق و محبوب استقلال مثل محبی و الله‌یار بصورت قرضی و یا خرید یک مهاجم خارجی که کارنامه خوبی دارد و یا حتی بازگشت مامه بابا تیام!

با مبلغ قابل توجهی که به حساب باشگاه استقلال واریز شد، این تیم در وضعیت مناسبی دارد و خرید سه بمب نقل و انتقالاتی اصلا دور از ذهن نیست. باید صبر کرد و دید در ادامه چه اتفاقی رخ می‌دهد.

منبع: پارس فوتبال

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر